Total Pageviews

Saturday 10 February 2018

Pengalaman jual topap

Hai assalamualaikum harini nak share pasal pengalaman jual topap hehe. Jual topap ni untung dia tak banyak berapa sen sahaja tapi berterusan. Maksudnya korang akan sentiasa dapat duit selagi ada orang beli topap dengan korang.

Saya jual topap masa kat form 6 dulu banyak giler untung haha. Dalam seminggu saya dapat jana rm40 ke 50 keuntungan bersih saya. Biasanya saya akan masukkan rm500 topap kedalam handphone saya dan saya akan jual. Dalam masa seminggu saya akan dapat balik rm550 haa nampak tak untungnya rm50 tu. untung tu saya kumpul dan buat modal untuk seterusnya.

sesiapa yang masih belajar kat kolej ke kat u ke jual lah topap. Serius korang akan untung berganda ganda. Oh yee dan sesiapa yg asyik rasa kesunyian je boleh lah jual topap nanti fon korang sentiasa ada orang contact sebab nak beli topap hahahahaha.

So kesimpulannya jual topap ni sangat bagus untuk pelajar, suri rumah atau sesiapa sahaja lah. Korang takkan rugi kalau jual topap ni. Percaya lah, sebab saya dah ada pengalaman. Oh ya lagi satu korang dapat jimat masa sebab korang tayah nak keluar pergi kedai semata mata nak beli topap. Korang boleh topapkan diri sendiri hehe.

Okay lah bye byee. Assalamualaikum 👋😎

No comments:

Post a Comment